Održan okrugli stol na temu „Obiteljska kartica za obitelj i društvo“

Održan okrugli stol na temu „Obiteljska kartica za obitelj i društvo“

Povodom Dana otvorenih vrata udruga, manifestacije koju koordinira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, 12. lipnja smo organizirali okrugli stol na temu „Obiteljska kartica za obitelj i društvo“. Cilj okruglog stola bio je detaljnije upoznati članove udruge Obitelji 3plus, javnost te potencijalne partnere s projektom Obiteljske kartice. Uz članicu upravnog odbora Udruge Đurđicu Mostarčić, na okruglom stolu sudjelovale su i 3plus mama Iva Janežić, aktivna korisnica Obiteljske kartice te Kristina Sušanj, predstavnica marketinškog tima HEP Opskrbe, inače jednog od partnerskog poduzeća u Obiteljskoj kartici. Kako je išao proces od ideje do realizacije, koje su pogodnosti za uštede u obiteljskom proračunu, koji su pozitivni učinci kartice na društvo te kakva je vizija za budućnost, neka su od pitanja na koja su odgovarale sudionice ovog događaja.

 

Uvodni pozdrav uputila je Đurđica Mostarčić, koja je zatim kratko predstavila Udrugu i projekt Obiteljske kartice. „To je projekt kojeg nismo osmislili mi, nego smo ga preuzeli od drugih država koje su članice Europske konfederacije velikih obitelji (ELFAC). One su nam puno pomogle svojim iskustvom kako započeti jedan tako ozbiljan i veliki projekt te na koji način ga približiti obiteljima s troje ili više djece, a sve u svrhu koristi ne samo obitelji, nego i cjelokupnog društva“, istaknula je Mostarčić.

 

Nepovoljna demografska slika društva potaknula je odgovorne u HEP Opskrbi da se priključe projektu Obiteljske kartice te da na taj način daju svoj doprinos smanjenju troškova obiteljima s troje ili više djece.

 

Mama Iva koristi Obiteljsku karticu od samih početaka i jako je zadovoljna uštedama u obiteljskom proračunu. „U planiranju troškova i izdataka u različitim sferama, koristim Obiteljsku karticu bilo da se radi o nabavi obuće, popustima za dioptrijske naočale pa čak i nekim obiteljskim putovanjima i odmorima. Gledajući iz pozicije društvene odgovornosti, smatram da Obiteljska kartica ima izrazito velik potencijal, posebno u segmentu razvijanja vjernih kupaca. Konkretno, kada govorimo o popustima za neke lokacije poput ugostiteljskih, smještajnih ili toplica, ja se na takva mjesta radije vraćam. Možda se čini da 10%, 15% ili 20% i nije neka ušteda, ali kad ideš dva puta godišnje s troje djece, to se svakako osjeti na proračunu. Svijest o brendu koja se gradi u takvoj suradnji mi je jako važna. A roditeljima bih poručila da, kako planiramo dane, tako trebamo planirati i raspolaganje osobnim financijama“, rekla je mama Iva, a posebno je naglasila da se dobrobiti koje pruža Obiteljska kartica možda ne čine velikim, ali da se itekako osjete na godišnjoj razini.

 

„Vrlo je jednostavno postati korisnikom Obiteljske kartice“, naglasila je Mostarčić. Ona ne postoji u fizičkom obliku, nego se koristi putem aplikacije koja se može besplatno preuzeti na mobitel. Unutar same aplikacije nalazi se 85 partnera koji daju određeni popust na svoje proizvode i usluge koji se može ostvariti u poslovnicama ili internet trgovini. Jedan od partnera je i HEP Opskrba, čija tarifa HEPI nudi 5% jeftiniju struju svim svojim korisnicima te dodatnih 5% korisnicima Obiteljske kartice.

 

Cijelu snimku okruglog stola možete pogledati OVDJE.

OSTALE VIJESTI