Udruga Obitelji 3plus je tijekom prosinca 2021. provela nacionalnu medijsku kampanju za osnaživanje roditeljske uloge očeva. Cilj kampanje je podizanje svijesti o važnosti preuzimanja aktivnije roditeljske uloge očeva. U sklopu kampanje u nekoliko hrvatskih gradova komunicirali smo poruku “Bitan je TATA” putem CityLight i Billboard plakata. Projekt je financiran sredstvima Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade u suradnji s partnerskim udrugama Pro vita 4+ i Obitelji s četvero i više djece.
Uloga očeva je često zanemarena te joj se ne pridaje dovoljno važnosti u aktivno uključivanje u obiteljski život. Društvo u kojem živimo još uvijek daje veliku prednost majkama u odgoju djece, dok se očeve često puta stavlja u položaj pomoćnika, a ne ravnopravnog roditelja. Oblikovanjem medijskog sadržaja usmjerenog promociji aktivnije uloge očeva u obiteljskom životu, s posebnim naglaskom na obitelji s troje ili više djece, nastojali smo potaknuti očeve i majke na poštivane roditeljskih uloga, a javnost osvijestiti o važnosti roditeljske uloge očeva.