Fanon
Dom
Tvrtka Fanon d.o.o. obiteljska je tvrtka, a u 100% hrvatskom vlasništvu. Osnovana je zbog uviđanja potrebe tržišta za hranom za životinje, ali i zbog želje za uvođenjem novih koncepata na farme koji su nastali kao plod osluškivanja i rada na farmama. Zapošljava oko 140 ljudi te posluje na nekoliko lokacija. Trenutno Fanon d.o.o. drži dobar dio slobodnog tržišta stočne hrane u RH i spada u sam vrh komercijalnih proizvođača stočne hrane.
Marljivošću kao i konstantnim ulaganjem u znanje tvrtka je pronašla tržišnu poziciju kraj konkurentskih proizvođača s dugogodišnjim tradicijama iza sebe. To je iziskivalo individualan pristup prema kupcu, maksimalno iskorištavanje vlastitih resursa, brige o stadu, mikroklimatskim uvjetima i sl. Razvijanje R&D sektora te suradnja s vodećim europskim sveučilištima i laboratorijima potvrdila je da je smjer tvrtke proaktivan kao i inovativan. Kako bi dala garanciju na kvalitetu, implementirala je najzahtjevnije i najcjenjenije sustave kvalitete u Europi (QS, GMP+, VLOG, Pastus+, KAT, A-Futter, FSSC 22000, ISCC s bazom ISO i HACCP). Svi ti certifikati doprinijeli su izvozu te uz vanjske partnere i suradnike stvorili respektabilnu stručnu mrežu nutricionista i kupaca.
FANON d.o.o. redovnim članovima udruge Obitelji 3plus odobrava 10% popusta na cjelokupni asortiman u svim maloprodajnim objektima koji posluju pod trgovačkim nazivom Cibo centri. Popust se ostvaruje predočenjem Obiteljske kartice.
FANON d.o.o.
Petrijanec, Vladimira Nazora 126
Tel: 042 714 700
042 250 381
PARTNERI UDRUGE SU I:
Fanon
Fanon je obiteljska tvrtka s dugogodišnjom tradicijom koja proizvodi stočnu hranu za govedarstvo, svinjogojstvo, peradarstvo, ovce, koze, kuniće i zečeve.
BABY CENTER
Djeca; Odjeća i obuća
Lanac maloprodajnih trgovina s proizvodima za trudnice i djecu po konceptu "sve na jednom mjestu" – od opreme i namještaja do kozmetike, hrane, igračaka, odjeće i obuće.
JADRAN ČARAPE
Odjeća i obuća
Lider u proizvodnji i prodaji ženskih, muških i dječjih čarapa u regiji, koji svoje proizvode nudi u najvećim trgovačkim lancima te u širokoj mreži vlastitih trgovina.