Središnji državni ured za demografiju i mlade organizirao je okrugli stol pod nazivom „Poslodavci i zaposlenici na strani roditeljstva“ povodom pokretanja Nacionalne kampanje za promicanje pozitivnog i ravnopravnog roditeljstva.
Okrugli stol održan je u suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca, partnerom kampanje kojoj je cilj senzibilizirati poslodavce te naglasiti važnost njihove uloge na odluke zaposlenika – roditelja u odnosu na njihov poslovni i obiteljski život, kao i pružanje aktivne podrške zaposlenicima – roditeljima.
Na okruglom stolu naglašeno je kako je potpora poslodavca izuzetno bitna da bi se donesene mjere od strane države lakše provodile jer bez nje doneseni pravni akti nemaju velik značaj. Jedna od glavnih tema bila je mjera korištenja očinskog dopusta koju je u siječnju 2024. godine koristilo 25 000 očeva. Središnji državni ured za demografiju i mlade kampanju provodi pod sloganom „Tate, velik je propust ne uzeti dopust“, a broj očeva koji koriste ovu mjeru u stalnom je porastu od kada je povećana naknada za roditeljski dopust.
Naglašena je izuzetna važnost uključivanja očeva u odgoj djece i kućanstvo što doprinosi razvoju djeteta, olakšava partnerici povratak na tržište rada i lakše usklađivanje privatnog i poslovnog života. Naglašena je i potreba za razvojem odgovornih politika prema obiteljima s malom djecom od strane poslodavaca poput uvođenja fleksibilnih radnih angažmana, smanjenog radnog vremena, organiziranjem radionica za roditelje, psihološke pomoći i savjetovanja. Neka hrvatska poduzeća prepoznala su potrebe obitelji i u skladu s time donijela brojne povlastice za svoje radnike poput financijske pomoći za rođenje djeteta, naknade plaće tijekom roditeljskog dopusta, parkinga za trudnice, slobodnih dana za upis djeteta u školu, vjenčanje, rođenje djeteta, mogućnost hibridnog rada.
Okrugli stol održan je u Hrvatskoj udruzi poslodavaca 23. travnja 2024. godine i u ime udruge Obitelji 3plus na predstavljanju je sudjelovala Ana Bedeković, voditeljica odnosa s članovima Udruge.